hiephiephoi
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


3 hoi
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De eetzaal!

Ga naar beneden 
+4
Jaydene
Matthew
Kenichi
Callum
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Jaydene

Jaydene


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 06-06-09
Leeftijd : 31

De eetzaal! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eetzaal!   De eetzaal! - Pagina 2 Emptydi jun 09, 2009 5:33 am

Jaydene slikte even. 'prostitutie,' zei ze toen zacht. Ze hoopte zo zacht, dat Charley het niet zou horen. Maar ze wist wel zeker dat Charley het allang gehoord had. Kut, nu ging alles weer kapot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charley

Charley


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 03-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : In je hol

De eetzaal! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eetzaal!   De eetzaal! - Pagina 2 Emptydi jun 09, 2009 1:24 pm

Charley begreep nu een beetje de oorzaak van Jaydene's onzekerheid. Ze was te vertrouwen, of die indruk wekte ze in ieder geval bij Charley. Een aardige persoonlijkheid, en heel voorzichtig. Als reactie knikte ze zachtjes. "Maak je geen zorgen, ik snap je wel" zei Charley daarna nog. "Ik keur niemand af of zo. Je bent een stuk waardiger dan sommigen hier" en met die woorden keek zo nog een beetje geïrriteerd naar een aantal mensen die ze niet mocht die aan tafels om haar heen zaten. Vechtersbaasjes die het niet konden laten om chaos te schoppen, zelfs als ze opgesloten zaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaydene

Jaydene


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 06-06-09
Leeftijd : 31

De eetzaal! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eetzaal!   De eetzaal! - Pagina 2 Emptydi jun 09, 2009 1:31 pm

Jaydene slaakte een zucht van verlichting. Charley was te vertrouwen. En ze was een meisje. Mannen vond ze eng, dus dit was goed, een vriendin die je kon helpen, en die jou kon helpen.'Dankje, ' zei ze zacht, 'Maar zo waardig ben ik niet.' ze draaide zich om, waar je een stuk van haar gigantische litteken kon zien. 'Zelfs klanten zijn soms niet tevreden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Charley

Charley


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 03-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : In je hol

De eetzaal! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eetzaal!   De eetzaal! - Pagina 2 Emptydi jun 09, 2009 1:38 pm

"Fuck hun" flapte Charley er zomaar uit. "Ik bedoel eh - tja" hakkelde ze erna. Schelden moest ze minder doen vond ze, al was het heel erg geminderd. "Het is niet jouw schuld en - enzo"
Ze was altijd fel tegen loverboys en was daarom ook snel boos op ze. Maar ze beheerste zich goed en klopte Jaydene even op haar schouder, waarna ze nog een hap van het eten nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaydene

Jaydene


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 06-06-09
Leeftijd : 31

De eetzaal! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eetzaal!   De eetzaal! - Pagina 2 Emptywo jun 10, 2009 12:54 pm

'Tja, het maakt nu toch niets meer uit. Ik ben voorgoed van dat kutbaantje af, Hier krijg ik voorlopig prima onderdak. en vrienden.' ze keek glimlachend naar Charley.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charley

Charley


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 03-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : In je hol

De eetzaal! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eetzaal!   De eetzaal! - Pagina 2 Emptywo jun 10, 2009 1:05 pm

Charley glimlachte. "Tja, het moeilijkste is het verwerken enzo" zei ze met een zucht. "Het blijft altijd knagen. Maar ik probeer te genieten" vervolgde ze. Ze glimlachte nogmaals en nam een hap van het eten. "En over het eten kun je je natuurlijk meer bekommeren dan over je verleden, gezien het hier geen vijf-sterren restaurant is. MAar eigenlijk ben ik het al gewend, ik vind het nu best oké" zei ze. Nog een hap verdween naar binnen en haar bord was leeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De eetzaal! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eetzaal!   De eetzaal! - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De eetzaal!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
hiephiephoi :: Het RPG! :: Binnen!~-
Ga naar: