hiephiephoi
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


3 hoi
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 buitenplaats

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Charley

Charley


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 03-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : In je hol

buitenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenplaats   buitenplaats - Pagina 2 Emptyma jun 08, 2009 1:04 pm

((Joh Imke gedraag je een beetje naar je leeftijd, je lijkt wel een klein kind dat met de mooiste barbie wil spelen))

Charley glimlachte even en liet zich naast het meisje dat Hayden heette op de grond glijden. Ze keek weer even naar de basketballers. Iemand scoorde en deed een overdreven blij overwinningsdansje. Ze bleef zwijgen en keek Hayden aan. "Buiten is het tenminste niet zo drukkend" zei ze daarna. Het was een beetje een vage zin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenichi

Kenichi


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 03-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Manchester

buitenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenplaats   buitenplaats - Pagina 2 Emptyma jun 08, 2009 1:07 pm

((wat is dat nu weer voor een onzin? Seriously, geruchten zijn er altijd, vooral in zo'n gevangenis. So, waarom kan het dan niet bij Romana's personage?))
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden

Hayden


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 03-06-09

buitenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenplaats   buitenplaats - Pagina 2 Emptyma jun 08, 2009 1:08 pm

(( Laat Imke toch, ze zal toch nooit normaal worden. Imke heeft nog niet helemaal door wat geruchten zijn. Geruchten zijn dingen die verzonnen zijn door iemand, en dan zal Imke's gerucht vast heel toevallig waar zijn. Vast.))


Hayden keek opzij en dacht even na, waarna ze iets mompelde wat leek op: 'Uhu.' Nog steeds was Hayden bezig met grassprietjes ontleden, zodat het tenminste nog leek alsof ze wat te doen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renesmee

Renesmee


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 03-06-09
Leeftijd : 31

buitenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenplaats   buitenplaats - Pagina 2 Emptyma jun 08, 2009 1:10 pm

((Misschien is het wel een vooroordeel van hem over haar, laat het gewoon rusten T__T En romana doe normaal :") ))

"I'm pretty sure,' antwoordde Renesmee op Kenichi toen ze iemand van de EHBO aan zag komen lopen. Het was dan misschien een gevangenis, ze zorgden er wel voor dat iedereen gezond was. "Woon je hier in de buurt?' vroeg ze toen. 'Ik bedoel.. naast dit?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenichi

Kenichi


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 03-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Manchester

buitenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenplaats   buitenplaats - Pagina 2 Emptyma jun 08, 2009 1:10 pm

((Romana, zal jij wel ooit helemaal normaal zijn? Nee. Maar ja het past wel bij je. ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden

Hayden


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 03-06-09

buitenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenplaats   buitenplaats - Pagina 2 Emptyma jun 08, 2009 1:11 pm

(( Ik ben vrij normaal, ik heb tenminste niet zo'n groot overdreven ego zoals jij. Ongezond, heel ongezond Imke. ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenichi

Kenichi


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 03-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Manchester

buitenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenplaats   buitenplaats - Pagina 2 Emptyma jun 08, 2009 1:12 pm

Kenichi keek Renesmee aan. "Ik woon in Canterburry, naja woonde. Ik zit hier al een jaar," zei hij terwijl hij weer even naar de jongen keek die werd weg gedragen op de brancard. Daarna keek hij even naar de lucht, en daarna weer naar Renesmee.


((ik heb geen overdreven ego, ik mag je gewoon niet en irriteer me daarna alleen maar snel aan je.
Ik heb geprobeerd aardig tegen je te doen in het vorige rpg, en daar heb ik nu alweer spijt van.))
Terug naar boven Ga naar beneden
Charley

Charley


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 03-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : In je hol

buitenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenplaats   buitenplaats - Pagina 2 Emptyma jun 08, 2009 1:14 pm

((Omdat wij allemaal wel een beetje denken dat dit meer een belediging is, geen gedachte. Geruchten geloven past niet in het karakter van Kenichi dat dromerig is, waardoor ik niet vaststel dat hij gelijk op een goedkoop gerucht af gaat. Dan veronderstel ik dus dat je gewoon iets wilde doen om Romana te beledigen omdat je haar volgens mij nooit hebt gemogen en haar uit de RPG wil trappen om nog enige voldoening te krijgen. Ik ben een jaar jonger dan jij, en ik voel me net de juf van een kinderdagverblijf. "Zij mag niet op mijn feestje komen, maar alle anderen wel!"
Mondjes dicht en verder gaan met de RPG, er is geen reden om je nu met andere karakters te bemoeien dus ga gewoon door met je eigen conversatie.))

Charley keek naar de grassprietjes die zonder genade onthoofd werden en glimlachte even. "Het schijnt dat gras bang wordt als het wordt gemaaid.." zei ze nuchter. "Het scheidt een bepaalde geur af ofzo.. heb ik ergens gelezen" zei ze, terwijl een klein grijnsje op haar gezicht verscheen. Dit kwam door de gedachte aan kleine rennende grassprietjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden

Hayden


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 03-06-09

buitenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenplaats   buitenplaats - Pagina 2 Emptyma jun 08, 2009 1:15 pm

(( Jij verward RPG's te veel met werkelijkheid, veel te veel. Ookal ongezond. ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Renesmee

Renesmee


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 03-06-09
Leeftijd : 31

buitenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenplaats   buitenplaats - Pagina 2 Emptyma jun 08, 2009 1:15 pm

'Een jaar..' herhaalde Renesmee, terwijl ze wat afwezig voor zich uitstaarde. 'Da's lang..' Zij zat hier nog maar net, écht nog maar net. 'Hoe houd je het uit hier? Ik bedoel met dat "eten" enzo,' Ze maakte een kotsbeweging bij het woord eten. Smerig, dat was het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renesmee

Renesmee


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 03-06-09
Leeftijd : 31

buitenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenplaats   buitenplaats - Pagina 2 Emptyma jun 08, 2009 1:16 pm

((Simone ga nu niet Imkes karakter aanvallen want er is amper iemand die zich precies aan zijn karakter houdt. Dat argument slaat dus nergens op.))
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden

Hayden


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 03-06-09

buitenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenplaats   buitenplaats - Pagina 2 Emptyma jun 08, 2009 1:18 pm

(( Er staat dat je geen psychoot persoon aan mocht maken, en wat doet Imke? Die zet letterlijk in haar beschrijving dat Kenichi 'psychisch gestoord' is. Hmmmm ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenichi

Kenichi


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 03-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Manchester

buitenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenplaats   buitenplaats - Pagina 2 Emptyma jun 08, 2009 1:20 pm

((Ooh dus Kenichi mag een gerucht niet geloven? Mag niets vinden.
En nee Romana, ik verwar geen Rpg's met de werkelijkheid. Ik kan bets normaal tegen je doen op het rpg. Dat zal ik ook wel doen, maar ja. Als je dta niet wilt, dan niet, boeit me niet.
En laat maar, kenichi weet het niet. Is deze domme discussie dan afgelopen? En kun je dan stoppen met het onvolwassen gedrag, om me alleen maar proberen te kleineren, door te zeggen dat ik een overdreven ego heb en blablabla? Sankyu))
Terug naar boven Ga naar beneden
Renesmee

Renesmee


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 03-06-09
Leeftijd : 31

buitenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenplaats   buitenplaats - Pagina 2 Emptyma jun 08, 2009 1:22 pm

Hayden schreef:
(( Er staat dat je geen psychoot persoon aan mocht maken, en wat doet Imke? Die zet letterlijk in haar beschrijving dat Kenichi 'psychisch gestoord' is. Hmmmm ))

((Read before you say such things. Ik citeer: " Er zitten geen kinderen die in een te erge psychotische staat verkeren, want dat zou uit de hand lopen. " En Kenichi is "Verder is Kenichi ook een beetje ‘psychisch gestoord’". Dus er is helemaal niks verboden aan hunn : ) ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Charley

Charley


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 03-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : In je hol

buitenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenplaats   buitenplaats - Pagina 2 Emptyma jun 08, 2009 1:23 pm

((Ik hou me eraan? De meesten volgens mij? Dus ik snap je punt niet echt, maarja. Als je een personage aanmaakt waar je je toch niet aan gaat houden ben je gewoon vreemd bezig. Maak er dan een aan met "Kenichi gaat op het eerste oordeel af en zal je daarna ook niet meer mogen", maar ik heb mezelf beloofd me hier nu even buiten te laten dus dat ga ik nu maar doen. De meeste argumenten hier zijn vrij kansloos, sommige kloppen. Maar ik zeg niet welke gewoon bullshit zijn en welke niet. Ik neem aan dat de meesten hier bijna 16 jaar levenservaring op hebben gedaan en dat je dan genoeg karakter hebt om dingen zelf op te lossen en een juiste kant te kiezen.))
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden

Hayden


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 03-06-09

buitenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenplaats   buitenplaats - Pagina 2 Emptyma jun 08, 2009 1:23 pm

(( Als Kenichi het niet weet, is dit inderdaad afgelopen. En nee, je hoeft niet aardig tegen me te doen, behalve als je daar sterke behoefte aan hebt, wat vast niet zo zal zijn. ))

Hayden keek met gefronste wenkbrauwen naar het meisje wat iets over grassprietjes en grasmaaien vertelde. 'Grassprietjes leven niet.' was haar antwoord. Maar toch stopte ze met plukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renesmee

Renesmee


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 03-06-09
Leeftijd : 31

buitenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenplaats   buitenplaats - Pagina 2 Emptyma jun 08, 2009 1:24 pm

Charley schreef:
((Ik hou me eraan? De meesten volgens mij? Dus ik snap je punt niet echt, maarja. Als je een personage aanmaakt waar je je toch niet aan gaat houden ben je gewoon vreemd bezig. Maak er dan een aan met "Kenichi gaat op het eerste oordeel af en zal je daarna ook niet meer mogen", maar ik heb mezelf beloofd me hier nu even buiten te laten dus dat ga ik nu maar doen. De meeste argumenten hier zijn vrij kansloos, sommige kloppen. Maar ik zeg niet welke gewoon bullshit zijn en welke niet. Ik neem aan dat de meesten hier bijna 16 jaar levenservaring op hebben gedaan en dat je dan genoeg karakter hebt om dingen zelf op te lossen en een juiste kant te kiezen.))

(( Ik kan er makkelijk een paar op noemen die dat totaal niet doen en daar is imke er geen van. ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden

Hayden


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 03-06-09

buitenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenplaats   buitenplaats - Pagina 2 Emptyma jun 08, 2009 1:25 pm

(( Nadine, dat komt dus omdat jij bevriend bent met Imke, en niet met mij. :'D ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenichi

Kenichi


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 03-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Manchester

buitenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenplaats   buitenplaats - Pagina 2 Emptyma jun 08, 2009 1:27 pm

((zoals ik al zei; Ik verwar de werkelijkheid niet met het rpg. Dus Kenichi zou best tegen je kunnen gaan praten.
Maar oké deze onzinnige discussie is afgelopen en nu moet ik Nadine's stukje weer even zoeken.

Romana, wie zegt dat Nadine het over jouw heeft?))
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden

Hayden


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 03-06-09

buitenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenplaats   buitenplaats - Pagina 2 Emptyma jun 08, 2009 1:28 pm

(( lijkt me nogal wiedes ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenichi

Kenichi


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 03-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Manchester

buitenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenplaats   buitenplaats - Pagina 2 Emptyma jun 08, 2009 1:30 pm

Kenichi knikte even en haalde daarna zijn schouders op. "Je kan het vanzelf eten. En meestal pak ik na een hap wat te drinken, helpt ook." Hij zuchtte even en staarde nu voor zich uit. pssst.... Kenichi.... Je hoort niet meteen te praten. Kenichi slikte, zijn stemmen waren weer even weg geweest, maar nu leken ze hem weer te teisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charley

Charley


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 03-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : In je hol

buitenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenplaats   buitenplaats - Pagina 2 Emptyma jun 08, 2009 1:30 pm

((Omdat ik geniaal ben natuurlijk I love you What a Face ))

"Ach tja, ik heb het niet onderzocht" zuchtte Charley. Het kwam niet echt op gang, maar ze was wel degelijk geïnteresseerd in Hayden. "Teken je vaker?" vroeg ze daarom maar. Het moest het meisje boeien, ze was het immers net aan het doen en het zag er goed uit.

[Lol ik luisterde net één of andere gitaarsolo en ik ging op die nootjes typen, ineens uit mezelf?!?! XDD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenichi

Kenichi


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 03-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Manchester

buitenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenplaats   buitenplaats - Pagina 2 Emptyma jun 08, 2009 1:31 pm

((dat doe ik ook altijd XD. Naja op de muziek. Vooral met schrijven ahhaha))
Terug naar boven Ga naar beneden
Renesmee

Renesmee


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 03-06-09
Leeftijd : 31

buitenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenplaats   buitenplaats - Pagina 2 Emptyma jun 08, 2009 1:31 pm

Hayden schreef:
(( Nadine, dat komt dus omdat jij bevriend bent met Imke, en niet met mij. :'D ))

((Ja, want je kunt niks goeds over een vriendin vinden zonder het te menen!))

Renesmee trok even een smerig gezicht. 'En het drinken is wel.. drinkbaar?' vroeg ze toen. Het leek niet echt fris, meer rioolwater or whatsoever. 'Ik denk niet dat het ooit gaat wennen,' zei ze toen, waarna ze kort lachte. 'Daar is het te.. smerig voor.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Charley

Charley


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 03-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : In je hol

buitenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenplaats   buitenplaats - Pagina 2 Emptyma jun 08, 2009 1:33 pm

((Lol ja die gitaarsolo was best snel dus ik ging echt zo vet hyper typen, vet raar want normaal ga ik niet eens zo hard XDDD Ik heb een twisted brein))
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





buitenplaats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenplaats   buitenplaats - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
buitenplaats
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
hiephiephoi :: Het RPG! :: Buiten!~-
Ga naar: